miercuri, 25 februarie 2009

Am primit de la Ciprian o leapsa.
Blogul asta e al lui Felix, asa ca ea va da raspunsurile:
SUNT: un fox
AS VREA: sa fiu om
PASTREZ: biscuitii, intodeauna sub covor
MI-AS FI DORIT: sa nu fiu un fricos
NU IMI PLACE: sa umblu prin ploaie
MA TEM: de alti catei negri si mari
AUD: intodeauna cand mama ne cheama la masa
IMI PARE RAU: ca nu-mi dau astia carne si oase sa rod
IMI PLAC: ardeii, castravetii, rosiile, toate trufandalele, porocalele, kiwi, toate..orice
NU SUNT: un curajos
DANSEZ: cand vine mama acasa
NICIODATA: nu ma joc cu alti catei..(doar cand sunt in calduri)
PLANG: numai dupa masina care pleaca fara mine si uneori dupa catei
NU SUNT INTOTDEAUNA: curat
NU IMI PLACE DE MINE: cand sunt prostanac...si cad in lac fara sa vreau
SUNT CONFUZ: cand pleaca toti si ma lasa acasa
AM NEVOIE: de oameni
AR TREBUI: sa stea mai mult cu mine (oamenii)

Un comentariu: